مصاحبه با محمد تاجیک مدیر عامل اعلام حریق آوران

صفحه اصلی مقالات مصاحبه با محمد تاجیک مدیر عامل اعلام حریق آوران

 از سال 63 در زمینه سیستم های اعلام حریق فعالیت داشته بنابر این به علت این سابقه زیاد سعی کردم که بهترین برند اعلام  حریق را بتوانم نمایندگی آن را دریافت کنم.

 بیاید بررسی کنیم که ما از یک سیستم اعلام حریق خود چه چیز هایی میخواهیم.

 1-از لحاظ کیفیت بهترین باشد

 2- از لحاظ قیمت مناسب باشد

 3- دارای بیشترین گارانتی باشد

 4- در بازار موجود و در دسترس باشد

 5- نصاب ها بتوانند راحت آن را نصب کنند

 6- دارای استاندارد های جهانی و ایرانی باشد.

در سیستم های اعلام خارجی مارک های آپلو APOLLO، سیتک C-TEC، سین کولن SINCOLN،انگلستان و NSC آلمان می باشد که دارای سیستم متعارف و آدرس پذیر و دارای تاییدیه سازمان آتش نشانی 

دارای استاندارد جهانی LPCB اروپا و قیمت مناسب و کیفیت بالا  زیرا به طور مثال دتکتور های دود و حرارت به صورت صد در صد تست میگردد نه به صورت رندوم.

 دارای گارانتی یک تا سه سال وخدمات پس از فروش ده سال موجود در بازار هم چنین مورد تایید مشاوران آتش نشانی دارای اصالت کالا و تاییدبه آتش نشانی تهران و کلیه شهرستان ها می باشد و نصاب های زیادی با آن کار کرده اند و آن را تایید کرده اند. (دارای اصالت کالا و تاییدیه آتش نشانی می باشد)

با این تفاسیر در محصولات ایرانی سیستم های اعلام حریق آریاک ARYAK را میتوان نام برد اولا دارای سابقه 28 ساله در ایران است دارای کیفیت بالا می باشد و از لحاظ قیمت مناسب دارای گارانتی و در بازار موجود می باشد دارای استاندارد ایران و تاییدیه آتش نشانی تهران و کلیه شهرستان ها به اضافه اینکه تمامی محصولات آریاک دارای بیمه البرز هستند.

دارای اصالت کالا و تاییدیه آتش نشانی می باشد

لطفا ارتباط خود را با ما حفظ کنید و در صورت هر گونه سوالی با مشاوران ما در تماس باشید (جان انسان ها برای ما اهمیت دارد.)


منتشر شده توسط :